laupäev, 27. veebruar 2010

Lestat 55

Päev otsa põdemist on ennast ära tasunud. Inimese tunne hakkab tagasi tulema. Aga sügavad mäluaugud vist ei täitu millegagi. Õnneks on ka mu telefoni saatus nüüd teada. Polegi kadunud vaid Scarleti juures. Pean kuidagi siis ilma selleta paar päeva elama. Kuigi tänane on suhteliselt piinarikkalt kulgenud.

Ühesõnaga ma ilmselt jätan nüüd joomise mõneks ajaks maha. Tundub, et oma murede pudelisse uputamine ei ole hea mõte antud juhul. St liiga palju pingeid on õhus, et neid veelgi võimendada. Ja just seda ma vist eile tegingi. Ma teadsin, et ma pole emotsionaalselt just kuigi tasakaalukas. Ja alkohol muutis asja 10 korda hullemaks.

Täitsa minulik taaskord.

Ingrid Bergman - Õnn on hea tervis ja halb mälu.


Aitäh!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar