reede, 12. veebruar 2010

Lestat 35

Punased roosid ja armastuse sümbol.

Võiks arvata, et mina olen vanamoeline. Ainult armastatule kingitakse punaseid roose. Lapsed alles pärast abielu ja vähemasti kolm. Traditsioonilised pulmad ja valge maani kleit, loor. Mina teenin vähem kui mu mees või ei käi üldse tööl, sest ei taha abikaasa tundeid riivata. Olen nii kodune kui võimalik, vaaritan mehele parimaid roogasid, koristan ja kasvatan maimukesi. Idee on hea!

Aga jätkan rooside teemal. Kui mina viiekümneseks saan ja mu tööandaja mulle ainukesena punaseid roose kingib, siis ma oleksin väga õnnelik, meelitatud. Eeldusel, et mu lemmiklilled on roosid. Ja minul on. Ma ei väida, et värvilised roosid on kuidagi vääritud, koledamad aga ma eelistan 100% punaseid roose ja ainult neid. Kui mulle mõnd teist värvi roose kinkima hakatakse siis võtan seda isikliku solvanguna. Kui ma vanemaks saan, kas muutun siis kuidagi kahvatumaks ja närtsinumaks? Jep, kindlasti! Aga oma olemuselt, hinges olen endiselt särtsakas ja elav. Ja armastan endiselt punaseid roose. Lihtne! Nagu Sõmpsik ütleb.

Seega kui ma olen sekretär, kelle tööülesandeks kuulub direktorile lillede ette tassimine, kui kellelgi on sünnipäev, leppigu punaste roosidega.

Nädalavahetus on tulemas. Laupäev, lumelaud. Muidugi pidin ennast poolsegaseks vihastama kui kuulsin suuskadest. Ja ma tean, et suren juba paar tundi pärast mäel olemist. Sa kukud ja saad haiget.. ja ja valus on igalt poolt.. ja raske on jne.. sa ei saa püstigi ega oska sõita ja mäest ka üles ei saa.... Pla plaaa plaa... Täiesti uskumatu, et inimestel minusse nii vähe usku on. Kui ma ise ei teaks, et ma saan näiteks auto sõitmise ja Tartus üle tee minemisega hakkama.. siis ma ei usukski, et suudan nii tubli ja võimekas olla.

Just hetke eest kuulsin, et Kuutsekas jääb ära. Marit murdis käeluu. Vihje kõrgemalt poolt?! Scarlet arvab, et lähen oma märkidega juba hulluks.

Aga ma pole alla andnud. Alati on võimalus see laud muretseda ja sinna mäele kellegi teisega minna.

Kui saatus soovib, et sa kaotaks, pea ikkagi maha tubli võitlus.


Aitäh!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar