kolmapäev, 24. veebruar 2010

Lestat 50

Aususest ja täpsusest!

Black Eyed Peas – Where is the Love?

Nagu ma eile ütlesin. Need on minu jaoks olulised. Ma ei saa alati, kõiges ja kõigiga aus olla. Või vähemasti ma ei saa kõike rääkida. Aga ma ei pea õigeks valetamist ja petmist. St nagu ma ütlesin, ma ei saa sellest alati kinni pidada. Ma proovin. Tõesti!

Täpsus!

Võibolla ei saa täpsust ka just minule omaseks pidada. Mulle meeldib asju ette planeerida ja organiseerida. Kui minust oleneb, siis toimib kõik alati nagu kellavärk. Ja kui midagi muutub siis ma annan alati teada. Varem või hiljem. Mõned aastad tagasi oli minu jaoks suur probleem, kuidas Matuga kokku saada. Kui ma midagi kokku leppisin siis hetk hiljem pidin kokkusaamise tühistama. Asi polnud üldse selles, kas ma oleksin tahtnud täpne olla või mitte. On olukordi, mida me ei saa kontrollida. Viimasel ajal on aga täpsus ja aja väärtustamine minu jaoks muutunud oluliseks.

Ma ei või kannatada kui mulle ei anta teada, kui midagi muutub. Näiteks, et jäädakse hiljaks või ei tulda üldse kohale. Mina ju loodan! Pole üldse tore inimest mitu tundi oodata ja siis ise avastada, et ta ei tulegi. Meenub just üks kohutav sünnipäev. Olin terve päeva veetnud köögis kokates ja teadsin, et teen õhtusööki 10-15 inimesele. Ja kohale ilmus 5. Teadsin kahest mittetulijast. Suurest vihast ja pettumusest pugesin kell 20.00 teki alla ja lahistasin nutta. Kah viis, kuidas oma sünnipäeva veeta.

Ma pean oma aega väärtuslikuks ressursiks. Ja ma tahan, pean sellega säästlikult ringi käima. Mulle meeldib kui teised seda samuti teevad, üritavad. Ma ei nõua midagi erakordset.


Aitäh!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar