reede, 12. veebruar 2010

Lestat 36

Vabandust! Aga ma ei salli jalakäijaid. Ma ei salli neid siis kui ma autoga sõidan ja ma ei salli neid ka siis kui ma ise kõnnin. Ilmselt ma ei salliks ennast ka jalakäijana kui võimalik oleks. Ja jalgratturid on kah nõmedad!

Ma pean iga päev kell 12.00 majast lahkuma ja tänavale komberdama minema. Aga tundub, et alati on teisigi, kes sama tegema peavad. Kas te kunagi jälgite seda, et teie ees ja taga käivad inimesed? Mina olen viimasel ajal seda jälgima hakanud. Kohutav igatahes kui keegi on ees pool. Ma olen kõvasti pingutanud, et mitte kisendama hakata. Paaril korral olen peaaegu enesevalitsuse kaotanud.

Üks päev blokeerisid mu teed kaks lapsevanemat oma vankritega. Kas nad tõesti on pimedad? Vanemuise tänava kõnniteed ei ole neljarajalised veel. Seal on heal juhul ruumi vaid ühele suunale. Ma loodan, et nad on pigem pimedad kui rumalad! Aga järgmised kaks küll terve mõistuse juures ei ole. Täna siis kakerdasid kaks mammit - mammutit mul ees. Tigu ei rooma ka nii aeglaselt kui need K Ä I S I D. Oleksin tahtnud neile jala ette panna aga oleksin pidanud liiga kaua ootama.

Ühesõnaga. Palun vaadake selja taha ka aegajalt. Võibolla olen mina seal, vihast roheliseks herneks kuivanud ja tahan lihtsalt mööda saada.

Suuur, suur aitäh!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar