neljapäev, 11. veebruar 2010

Lestat 34

Tänane lugu: Creed - One Last Breath

Magnettormipäev!

Ajan oma masenduse selle kaela. Üks kindel, lihtne ja konkreetne põhjustaja. Selle asemel, et ülejäänud maailma peale viha välja valada.

Homme on siis viimane päev. Minu juhendaja sõidab kolmapäeval Itaaliasse. Fantastiline inimene. Hakkan temast puudust tundma. Ja ilmselt on neid inimesi peale minu veel päris palju. Mulle meeldib see, kuidas ta oma elu naudib ja unistusi täidab. Nii peabki! Julge ja ettevõtlik. See, mis teda Itaalias ees ootab on tõeline unelm. Ja see paik ise on juba eriline, kuhu ta läheb.

Ja mina jään üksinda Eestisse. Tühja, kõledasse ja külma Eestisse. Aitäh!

Heaküll! Kui ma saaksin kuskile kaugele elama minna siis valiksin Inglismaa. Juba selle võrratu keele pärast võiksin seal terve oma ülejäänud elu veeta. Inglismaa rahvuslill on roos. Kui mina oleksin riik siis oleks see ka minu rahvuslill. Aga kui ma elaksin seal, siis oleks mul riigi suurim roosiaed.

Jep, oota mind!

Aitäh!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar