kolmapäev, 17. veebruar 2010

Lestat 42

Kui sul on plaanis inimene kaljult alla lükata, kas on vahet, kuidas seda teed?

Ma tean, et minu tegu on uskumatu. Seda on raske mõista ja veel vähem nõus olla. Aga minu arust on selle sammu tegemiseks viimane õige aeg. Ma ei pea ütlema, et ma riskin enamvähem kõigega, mis ma siiani saavutanud olen. Aga ma ei saa unustada kui palju ma võin võita. Uus algus on see igal juhul. Kogemused, sõbrad, vanade tunnete tugevnemine ja ma kasvan ise suuremaks, küpsemaks. Ideaalis on nii!

Ma teen selle minemisega paljudele haiget. Aga need, kes mõistavad, miks ma seda vajan, toetavad mind. Pole ilmselt oluline kui palju ma oma seisukohta põhjendan, need kellele mu minek haiget teeb, ei saa sellest üle niipea.

----------------------------------------------------------------------------------------

Millest on põhjustatud kõhuvalu ja nina kuivus? Tänane kohvi joomine oli vist liiast. Kõrvetab, kõrvetab, kõrvetab.. Jah, ma sõin täna! Ei, see ei olnud soe ega korralik toit. Aga ilmselt on ebatavaline see, et kohvi tarbisin.

Nina kuivus lõppes veritsusega. Mulle kohutavalt meeldivad need põhja keeratud autosoojendused. Surm minu „ ninalimaskestale“. Nagu see talv juba piisavalt mind ja mu nahka ei kahjustaks. Siis mängivad muud tegurid ka veel mäkra. Kas ainult mina olen selles suhtes tundlik või?

Jep, kurtmine on endiselt meelepärane tegevus.

Soe piparmünditee ehk leevendab mu vaeva. Päeva nauditavaim asi. Juhendaja sõidab siis homme Itaaliasse. Ilmselt me enam sel aastal ei kohtu, kui üldse kunagi. Kui tema naaseb, olen mina vast läinud. Igatahes jättis ta mulle oma pooliku teepaki ja seda ma nüüd armutult tarbingi.

Peab ikka seikleja olema, et selline „trip“ ette võtta. Aga ta on võimekas naine ja teda ei heiduta see, et ta veel ei teagi, kus oma homse öö veedab. Usk on see, mis ta sihile viib. Ja mina usun temasse. Mis Eesti Naine ta oleks kui töinama kukub ja saba jalge vahel koduse lennu peale lippab? Ses suhtes pole tal enam valikut.


Nuga lõikab ühtviisi valusalt olenemata sellest, kas lõigata aeglaselt või kiirelt.


Aitäh!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar