kolmapäev, 24. märts 2010

Lestat 81

Usk, lootus, armastus!


Armastus! Mõnele inimesele sa võid kõike rääkida. Olenemata selles, mida sa teinud oled, ta proovib sind mõista. Loomulikult on kõigel piirid. Tuleb olla ettevaatlik, et neid ei ületataks. Kui ma mõtlen sellele, et kui mina oleksin vastupidises olukorras. Siis ma ilmselt teeksin kõike, et hoida kinni seda, mis mulle kuulub. See oleks üsna loogiline.

Inimene, kes teist armastab, teeb kõik selleks, et temaga koos olla, tema häält kuulda, teda mitte kaotada. Ja mul on hea meel, et ma olen selliseid inimesi näinud, tundnud. Ma ei tahaks kaotada omale kallist inimest. 20-30-40 aasta pärast oleksid südamepiinad nii suured, et peaksin teda näiteks televisiooni vahendusel taga otsima. Ja võibolla avastama, et tal on uus pere, teda polegi enam elavate hulgas või ta lihtsalt ei soovi minuga kohtuda.

Usk! Mõnikord sellest üksinda ei piisa. Sa võid uskuda sõnadesse, tegudesse ja inimese headusesse. Aga kui sõnad on head ja tegusid ei ole, inimene valetab oma headuse kohta. Siis pole sul selle usuga midagi arukat peale hakata. Usk on midagi sellist, mille jaoks mul on põhjust vaja. Ma ei saa kummardada mingit olematut jumalat, jaburat tulevikuplaani või õnnetut armastust. Sest sellisel juhul ei liigu ma tegelikult kuskile ja võin jätta kasutamata head võimalused.

Lootus! Sisimas me kõik loodame midagi. Et valikud tuleksid meie kasuks. Viimasel ajal olen ka ise päris palju lootusele panustanud. Lihtsalt soovid midagi väga väga.. ja loodad. Et positiivne vastus tuleks sinule. Mõtlen kasvõi oma kättevõideldud töökohale. Aga ilma lootmiseta ei oleks ilmselt suurt midagi juhtunud.

Loota võib, et keegi su lähedane teeb õige valiku, loota võib, et lemmik tuleb uksest sisse, loota võib, et lähedane inimene saab terveks ja loota võib, et heade inimeste headus saab tasutud kahekordselt, loota võib, et teine loodab.


Anonüümne - Armastada tähendab riskida jääda vastuarmastuseta. Loota tähendab riskida pettumusega. Ent riskima peab, sest elu suurim risk on mitte millegagi riskida. Kes millegagi ei riski ei tee midagi, ei näe midagi, tal ei ole midagi ja ta ise ei ole midagi. Ta on võimetu õppima, tundma, muutuma, kasvama, armastama ja elama.


Aitäh!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar