reede, 5. märts 2010

Lestat 62

Creed – One


Sünnipäevalt elusa ja tervena tagasi. Ja tehtud jälle. Natukene tavalist tsät tsätti ja niisama mõttetut olemist. Ja paar sügavmõttelist jutuajamist. Ei midagi suurt ega erilist. Seksi ei olnud. Vägivalda küll.

Kus on kaklus seal olen Mina. Ühesõnaga pidasime toredasti Kaia 18. sünnipäeva. Sellise päeva puhul peaksid kõik sõbrad ennast vaos hoidma ja lõbusad olema. Aga kallis Ruts suudab alati mingi jamaga hakkama saada. Täna olin selleks jälle valmis. Mõnes mõttes saan temast ka aru. Aga tõmblema peaks ikka õigete inimestega, kellest vastast on. Meie poistel on kombeks lasta oma naistele kallale minna. Kord nad ei näe, kord neid pole samas ruumis ja muul ajal vahivad nad lihtsalt suu ammuli ega oska midagi teha.

Äktsen! Ruts tormab lõuates kaminatuppa ja vehib rusikaga. Üle laudade ja pinkide Hennuni kihutades. Väike takistus. Lestat reageerib kiirelt ja lendab Rutsile peale. St Rutsiga kaasa :D Lendasin üle pingi, pingi peale ja teise ruumi otsa. Üritasin siis vägilast rahustada aga ilmselt ta isegi ei märganud mind. Püüdsin kahe kõrguva mehe vahel ennast märgatavaks muuta. Ruts sai sellest ilmselt hoogu juurde ja kasutas vähe rohkem jõudu. Kiskusin neid mõlemaid jopedest ja tõukasin eemale kuis jaksasin. Mida teevad ülejäänud mehed? Loomulikult. Vahivad nagu kari idioote. Tüüpiline!

Karjusin siis, et mida kuradit te vahite, kas ma pean üksinda siin vahel edasi hüppama? Mõnusad näod manati nägudele. Ausalt öeldes kiskus krampliku naeru peale. Sellel, kel suu ammuli oli, vajus karp kinni ja hakkas ennast liigutama. Ja loomulikult mu naika Ed. Tema tormas ka peale, ainsa abiväena. Ülejäänud mehed võivad ennast eitedeks pidama hakata.

Ma ei kannata kakluste pealt vahtimist. Oled mees siis ole mees. Oled eit, siis eit. Vahepealseid variante ei ole. Ja kõige rohkem vihkan seda kui sa ise mehena vahele ei lähe ja hoiad mõnda naist kinni, et tema ka ei läheks. Oled kõva mees, et naist kinni hoida aga mitte piisavalt, et ise õnnetus ära hoida.

Pärast seda oli mõnus rahulolev tunne. Aind, et üle keha käisid judinad ja oleksin heameelega pitsi viina võtnud. Kui pakuti siis ütlesin siiski ära. Ma pole ju nii kõva kandmisega.

Eesti meeste terviseks!

Aitäh!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar