teisipäev, 9. märts 2010

Lestat 68

Täna on olnud põrgulik päev.

Tänane õnnelause orkutis: Armastus võidab kõik.

Ma ei hakka sellest pikemalt ega põhjalikumalt rääkima. Võibolla paari kuu pärast või hiljem. Aga see lugu on kindlasti selline, mis paneks pooled teist südamest naerma, pooled vihast lõhkema.

Ilmselt ja endiselt on nii, et minuga juhtub asju, mida enamusega ealeski ei toimu. Ei tea, kas nutta või naerda. Täna olin murdumise äärel. Scarlet tõi siis mulle selle pool rõõmu tagasi, mida mul vaja oli. Enam pöörasem ja mõtlematum ei saa üks naine olla.

Vahepeal ma mõtlen, et peaksin Scarletit rohkem kuulama, sest ta teab, mida räägib. Ja mina enam ei tea. Ja teised tunnevad mind liiga palju, et vastu vaielda. Rohkem realiste mu maailma. Järgmiste valimiste ajal hääletangi selle poolt. Jah!

Ma istun täna öö otsa üleval ja homme ilmselt ka. Ma pean selle Aruande valmis saama õigeks ajaks.

Muide! Tead, endasse uskumine on üks asi ja sinusse uskumine teine. Ja kolmas on meisse uskumine. Mõistad?


Aitäh!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar