teisipäev, 16. märts 2010

Lestat 73

Ma ei saa enam üldse aru, mis toimub. Kõik sagivad ümberringi, uurivad ja pärivad. Sehkendavad niisama ja ajavad suurt asja. Alati peab kestma intriigitsemine ja noa selga löömine. Mõni on ülevoolavalt õnnelik ja rõõmus, et ei näegi sind. Ja üleüldiselt on kaos lahti pääsenud. Kodus, tööl ja tänaval.

Alati on iga hea mõtte või organiseeritud asja juures mingi konks. Saad ühest mäest üle ja avastad, et selle taga krt veel teine noh! Ma mõtlen, ma teen ja on tehtud! Viimasel ajal isegi ma teen ja on tehtud. Teate, üldse ei suju. Mitte millegagi!

Mu foor on saanud kannatada! Suur massiivne auto on selle vaesekese puhta pikali sõitnud. Mu pea on täis imepeenikesi, miljoneid sukavardaid. Ja taaskord olen ma vajunud ennast analüüsima ja vinguma kui halb mul on.

Nagu keerlekski maailm ümber Lestati ja mitte vastupidi.


Aitäh!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar