reede, 2. aprill 2010

Lestat 87

Naine Marsilt!

Hello, April!

Täna on reede! Oodatud sünnipäevapäev, tähistamine ja klubi külastamine. Plaan on hea aga selle teostamine tundub mulle kohati nagu peale pressituna. Vähemalt mõnele meist. Kui aus olla siis võib-olla isegi kõigile.

Põmmu on pahane, et teda eile pärapõrgusse ei kärutanud. Ma saan aru, et purjus peaga tulevad igasugused head ideed ja peoplaanid. Mina olen planeerija ja ma ei kannata kui mind alt veetakse või keset ööd täiesti utoopilise asjaga lagedale tullakse. Sellest peaks kaine peaga hommikul aru saama ja pool süüdki kanda võtma. Aga kui hing on nii suur.. siis on vabandamine raske. I know that!

Mina olen kuskil mujal.. Täiesti teisel planeedil. Mul on ümbritsevast kohati nii sügavalt suva, et ise ka ei usu. Võib-olla mu näost pole näha aga ma tõesti hakkan juurviljaks muutuma. Praegu on mul mõtetes ainult paar küsimust ja lahendamata probleemi. Ja muu jaoks ei ole mul aega, viitsimist ega tahtmist. Tõsiselt nõme kuu tuleb!

Atu! Tema on meist kõige entusiastlikum. Kes teab küll, miks?

Layza ei taha ühessegi klubisse sisse astuda. Meestehordid jooksevad vaesekese pikali! Riskime siis hordidega CTs.

Sünnipäevaline ise on kuidagi nördinud ja väsinud. Siiski mingisugune organiseerimise tahe on temas säilinud ja loodetavasti plaan teostub. Usun, et kui paar tema sõjaväekaaslast Tartust samuti meie seltskonnaga liituvad, muutub õhtu palju toredamaks.

Teen lihapraadi! Uus katsetus, maitsed ja valmistamise viis. Ma loodan selle õnnestumist!

Naine Marsilt lahkub!


Aitäh!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar