reede, 16. aprill 2010

Lestat 97

Tuleb kohe varakult alustada!

Täna on minu SÜNNIÄEEEEEEV! :D Jeeeey!

Ma ise pole absoluutselt vaeva näinud, et seda inimestele meelde tuletada. Näiteks mul pole aimugi, kes homsetest külalistest kohale ilmuvad. Üldse olen ma kuidagi uimane ja natukene vähem planeerija kui eelmistel aastatel.

Esimese õnnitluse sain Väinzilt! Yep, see on nüüd su bloginimi. Õnnitluse sain siis öösel pärast kahtteist. Aitäh sulle, et meeles pidasid!

Järgmise õnnitluse sain hommikul. Luugid alles kinni, unesegane nagu ma olin, vahtis mulle otsa.. kes? Just nimelt.. NunnuFace 2010 ja ilmselt ka NunnuFace 2011!?! Ta esitas oma vabakava, milleks oli „Palju õnne, kallis Lestat“. Ja siis lajatas mulle kätte hirm-pika ja jalgpallisuuruse-õiega tulipunase roosi. Kadus kööki kohvi keetma ja võileiba valmistama.

Mina alles vedelesin voodis kui algas telefoniralli. Tundmatu number, millele ma ei suutnud vastata. Tegelikult arvasin alguses, et see on üks mu kolmest äratusest ja lajatasin telefoni kinni.

Helistab kallis esivanem, ISAnimeline! Papa soovis õnne ja ma olin meelitatud, et ta seda päeva ei unustanud. Papa polekski saanud, sest talle tuletati seda juba päev varem meelde EMAnimelise poolt. Helistab EMAnimeline ja õnnitleb samuti! Aitäh teile, et te otsustasite minusuguse meistriteose valmis vorpida!

Teel kooli sain sõnumi Liisnepstelt! Aitäh ka sinule!

Jõudsin tööle ja mulle helistas järjekordselt üks väga eriline sõbranna, Anni! Ka tema esitas vabakavana loo „Palju õnne, kallis Lestat!“. See on üldse vist mingi lemmiklaul neil! Igatahes temal on tähtis ülesaane. Küpsetada mulle šokolaadi-sünnipäeva-tort! Aitäh sulle ja edu ka!

Lootsin, et töö juures ei tea mu sünnipäevast keegi midagi. Informatsioon liigub ja selline asi EI JÄÄ saladuseks. Enne oma kabineti ukse avamist, mõtlesin korraks! Ja olemas! Minu laual kandikuke šokolaadi kommide, kiisu batooniga ja.. mis värk on? Pataks 100 dollarilisi? Siiski mitte. Veel šokolaadi! Oletan, et see kuhjakene tekkis Kroni poolt. Aitäh! Mul on nüüd kindlasti terve aasta jagu magusat olemas.

Ja hordide viisi inimesi liigub minu kabineti poole. oky, võibolla asi siiski nii hull ei ole. Enne veel jõuavad tädi Anx ja tädi Haldjas koos peredega mind MSNi teel õnnitleda. Aitäh teile mu kullakesed!

Töökaaslased on nagu nuhid?! Hea nuhid! Ja niisiis sain kimbu märtsikellukesi ja pundi nartsisse, ise meisterdatud kehaseebi. Hmm.. kui hea! ja veel šokolaadi, et ennast ümmarguseks pallikeseks näksida. Aitäh teile!

Sain ka ühe luuletuse kallilt sõbrannalt!
Kõike kaunist,
mis armsaks teeb elu,
kurve ja sirgeid teid-
Neis peitubki võlu.

Aitäh sulle!

Enne lõunat raugeb hoog!

Jätkub...

Aitäh, aitäh, aitäh!

3 kommentaari:

  1. Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

    VastaKustuta
  2. Minu privaatsuse huvides kustutasin komentaari. Kasutame Lestati nime!

    VastaKustuta
  3. Aga jah.. ilmselt olen mõtetes nii kooli juures, et kirjutasin ka nii..:)

    VastaKustuta