teisipäev, 20. aprill 2010

Lestat 100

Minu 100 sissekanne!

Jooks veini selle peale aga Hustler käib kah.. :)

Mõtlesin, et peaksin selle puhul millestki või kellestki erilisest kirjutama. Mu parim sõber ütleb, et ma olen eriline inimene. Ma ise väidan tavaliselt midagi hoopis vastupidist. Kuna tema arvab, et ma olen siiski eriline, siis võiksingi ehk selle sissekande iseendale pühendada.

Paljud on küsinud, miks mu bloginimi on Lestat Nevrõk?! Lestat on teatavasti vampiir. Mees küll aga siiski. Kuna ma absoluutselt armastan igasuguseid vampiiri lugusid, filme ja jutte, siis tegin ühte testi läbi. Selle vastuseks oli Lestat. Kuna ka Lestati iseloomustus oli väga sarnane minu olemusele, siis pidasin seda ideaalseks eesnimeks.

You are Lestat. You are beautiful, seductive, always curious and enjoy playing games. You can be a sore loser at times, but usually manage to have the last word, er .... 'bite.' You enjoy being stylish, but may have a hard time figuring out which style is current. You e...njoy the company of all kinds of people, the more, the merrier. You dislike cleaning & prefer to eat out rather than mess up your dining room.

Nii.. ja Nevrõk-Kõrven. Kes teab, mida ma õpin, see teab ka, kes on Kõrven. Ühendasin oma kire ja igava iseenda. Lõpptulemus ilmselt on üsna võrratu.

Ühesõnaga kohustused ootavad ja sissekanne sai pühendatud Lestatile. Pühendan selle sissekande ka oma kallitele lugejatele, kes on algusest peale neid masendavaid ja vähem masendavamaid sissekandeid lugenud. Tänan inspiratsiooni eest eelkõige võrratuid mehi! Tänan oma sõpru, peret, sugulasi! Tänan ka kaasblogitajaid, kes mulle jätkuvalt head, paremat lugemist pakuvad!


Aitäh!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar