esmaspäev, 19. aprill 2010

Lestat 98

Ma tänan kõiki, kes minu sünnipäevast osa võtsid ja mind üldse meeles pidasid. Kuna möödunud on paar päeva ja mul pole olnud aega kõiki õnnitlusi üles kirjutada, siis pean loobuma eelmisele sissekandele sarnase järje kirjutamisest.

Kui oodatud sündmus on läbi ja enamvähem edukalt lõpule viidud, jäävad järele mõned emotsioonid, tunded, mõtted. Mida vanemaks saad, seda rohkem kerkivad esile küsimused, kas ma olen õigel teel ja mis siht üldse silme ees on?! Ka ümbritsevad inimesed hakkavad ootama, et teeksid omad õiged ja kindlad valikud. Tihti teavadki just teised, mida sina peaksid, võiksid ja suudaksid teha. Kas see ikka on nii? Kui sul on ainult üks elu ja miljon valikut, kas siis peab valima ühe sihi? Võibolla peaksime palju rohkem enda sisse vaatama ja endale mitu sobivat teed valima.

Ma pean tõdema, et inimsuhete keerukus jääb mind ka järgnevatel aastatel kummitama. Sul on endal alati midagi öelda ja rääkida. Teistel on alati midagi mõelda ja öelda. Usaldus, mõistmine ja ausus on paljunõutud nii endalt kui teistelt. Miskipärast peetakse tundeid, mis pole mõistusega absoluutselt seotud, mõistuspärasteks. Ühele sobib, teisele ei sobi! Üks ja see sama! Miskipärast peetakse eksimist inimlikuks ja andestamist jumalikuks. Kuna inimene ei saa miskitmoodi jumalik olla, siis andestamine ka praktiliselt ei eksisteeri? Vähemasti unustamine siis mitte. Kaks musta lammast teeb kokku valge lamba ja üksik must lammas on endiselt üksik must lammas. Kokkuvõtteks ei maksa liialt palju mõelda ja veel vähem välja öelda, sest kui sa pole jumalik valge lammas, siis sa oled inimlik must lammas, kes kunagi midagi õigesti öelda ega teha ei saa. Ja nii kestab see 1 aastast kuni 22 aastani ja kauemgi veel, ilma erandite ja kõrvalekalleteta.

Tänane õnnelause: Paljud maailma suurimatest saavutustest on täide viinud väsinud ja heidutatud mehed, kes jätkasid töötamist

Kuidas siis naistega lood on? Mu õnnelause määrab mu ühesõnaga hukule, sest ma lihtsalt ei ole mees? Ma siiski loodan, et ka väsinud ja heidutatud naine suudab midagi suurt saavutada kui ta töötamist jätkab.


Aitäh!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar