neljapäev, 29. aprill 2010

Lestat 104

Nagu Scarlet eile kirjutas.. oma blogis kirjutan, mida tahan!

Vingumisel ja kurtmisel polegi nagu mingit sügavamat mõtet??! Seda tehakse tavaliselt selleks, et ennast välja elada. Ennast murest natukene vabastada. Või siis teed seda selleks, et teistelt mingit toetust saada. Kolmandal variandil on eesmärgiks kõik endast niiöelda eemale peletada. On ju selliseid inimesi, kes lihtsalt jalga lasevad kui sõbral sitasti läheb. Tegelikult on vingumisel ja kurtmisel täitsa mõte olemas.

Ed – Bite me, see if I care. Sai täna ka minu jaoks suure tähenduse. Hammustage mul või pea otsast, ma üritan mitte välja teha. Edil on eksamid tulemas. Sama siingi. Temal on selle pingega toime tulekuks üks hea meetod. Blokeerib kõik halva ja keskendub olulisematele asjadele. Ja mina otsustasin temast eeskuju võtta. Järgnevatel nädalatel viibin MSNis vähe või olen enamuse jaoks Offline. Võite mulle kirjutada kui miskit vaja on. Telefoniga vist saavad ka nüüd kurvad lood olema. Nädalavahetuseks planeerin selle välja lülitada. See tähendab siis, et olen täielikult kolmeks päevaks kadunud.

Nick Hornby - Masendus on kihvt, sa võid käituda nii halvasti, kui tahad. (“Elu edetabelid”)

JA

Karl Ristikivi - Ka kõige heledam tuli võib varakult kustuda, kui teda miski ei toida. Peab olema tugev unistustes, suur unistaja, et ainult neist toitu saades oma leeki alles hoida ja eluaeg uneskäija kombel tegelikkusest läbi rännata. (“Rohtaed”, 1942)


Tänan! Või siis ka mitte!

Aitäh!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar