esmaspäev, 5. aprill 2010

Lestat 89

Eda-Ines Etti ft. Tanel Padar & The Sun - Kõik Mehed On Sitapead

Eilse ja üleeilse, tänase, homse ja ülehomse laul!

Ei, ma ei ole mehi rohkem vihkama hakanud. Ja ma ei arva, et kõik mehed sitapead on. Ma tean, et on. Vähemal või rohkemal määral! Ütle üks mees, kelle pärast pole naine pisaraid valanud ja öelnud, et „no on sitapea“. Vaevalt küll, et selliseid mehi olemas on. Kindlasti ei ole. Endiselt rõhutan, et ma ei vihka mehi rohkem kui muidu. Tegelikult vihkamine on üldse paha sõna ja tegevus. Mõelgem sinna asemele siis midagi leebemat, sest ma ei suuda hetkel paremat kirjutada.

Mulle meeldib see laul sellepärast, et Ines laulab seda nii hingest. Reedel loomulikult naersime, et see kõlab tema suust lausa meelitusena, komplimendina.

Meestest! Mis ma oskan öelda?! Teades, milline patukott ma ise olen, siis peaksin heaga suu kinni hoidma. Aaaaga.. kuna see ON minu blogi, siis ütlen, mida heaks arvan. Meestest ma räägin!

Meestega on selline lugu, et kõigepealt teed saatusliku vea – hakkad neid armastama! Armastusest hakkad nendele ette-taha kõike ära tegema! Jooksed neil järel, teed kohvi ja süüa, vahid neile armunud pilguga otsa ja räägid idiootsusi suust välja. Käid nende eest kunstigaleriis ja kirjutad filosoofia esseed ära. Jooksed nende pärast kodust minema ja valetad vanematele. Paned nende pärast miniseeliku ja avara dekolteega pluusi selga. Saadad öösel kella kuradima kahe ajal tema parimale sõbrale messi ja vahid pool ööd tema akna all, istud trepikojas. Saadad talle smsse, millele vastuseid ei tule. Pesed nõud ära ja teed jälle süüa, õhtul vead õllesid ette. Jooksed pea laiali otsas õue kui ta väidab, et on maja ees. Lähed tema napakatest sõpradega koos peole. Kaitsed teda kui ta kaklema läheb. Mängid solvunut kui ta sinust välja ei tee. Korraldad talle armukadedusest skandaale ja satud niisama hüsteeriasse, kui ta sind mitmeks tunniks ootama on jätnud, kõnedele ei vasta. ANNAD ANDEKS! Pakud neile suudlusi, seksi ja lõpuks lolli peaga sünnitad lapsed ka veel.

Mis nemad teevad? Nad väidavad, et teevad ju kõik õigesti. Nendega ei saa vestelda, sest me räägime erinevat keelt. Kui nad jätavad midagi ütlemata siis nad ei leidnud õigeid sõnu ja sina pead sellega rahul olema. Nad panevad käe teise tüdruku ümber, sest diivanil polnud ruumi ja nad kartsid maha kukkuda. Vahivad moosise näoga võõra tüdruku rindu, sest need on ilusad. Kaklevad, sest tegelikult nad kaitsevad sind. Karjuvad su peale, sest sa oled loll hüsteerik. Eiravad sind, sest sa undad ja segad teleka vaatamist. Jätavad mustad sokid keset tuba vedelema, sest sinu töö on need sealt ära koristada. Nõuavad hommikul kohvi, sest sa oled nende isiklik toateenija. Nad ei too sulle lilli, sest nad ei taha etteaimatavad olla, tegelikult nad ei hinda sind. Tahavad ainult kolme asja – Seksi, süüa ja vaikust (st, et sina vait oleksid)!

Nii mõnigi võib öelda, et see sissekanne on nii naisekeskne kui veel olla saab. On jah, mis siis? Kes seda ütlevad? Mehed? Mõned naised ka kindlasti. Aga tegelikult kirjutasin ma iga lause mõeldes erinevale mehele, keda kohanud olen.

See sissekanne ei pidanudki mingi ülistuslaul olema!

Kurt Vonnegut - Mina tean, mida naised tahavad: hulgaliselt inimesi, kellega rääkida. Mida mehed tahavad? Nad tahavad palju sõpru ja nad tahaksid, et inimesed nende peale nii palju ei vihastaks. Miks tänapäeval nii paljud inimesed lahutavad? Sellepärast, et suuremal osal neist pole enam suuri perekondi. Vanasti oli nii, et kui mees ja naine abiellusid, sai pruut endale rohkem inimesi, kellega kõigist asjadest rääkida. Peigmees sai endale rohkem sõpru, kellele lolle nalju rääkida. (“Kodumaata mees” , 2005)


Aitäh!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar