neljapäev, 15. aprill 2010

Lestat 96

Tänane õnnelause: Today might be a great and wonderful day. It depends on you

Ma tegelikult mõtlesin, et ma ei avalda homse päeva kohta käivaid avaldusi, teateid.. mida iganes sellelaadset. MSNi jätan puutumata. Ei mingeid emotsioonikaid saatuse tekste selle koha, mis homne toob. Blogi ometi on ju selleks, et sinna päevakajalisi asju sisse kanda. Seega ma ikkagi kirjutan.

Matu! Tänan sind tänase psühhoanalüüsi eest. Ilmselgelt vajan ma oma kinnisidee jaoks valget tuba ja Eiffeli torni maketti. Asendamine on hea aga asendatava leidmine raske. Lähen siis homsele päevale vastu teadmisega, et ma pole normaalne.

Homne! Vajab ettevalmistamist. Ma pingutan järjekordselt üle. Kõik PEAB paigas olema. Kes millega tuleb? Kes kuidas läheb? Kes kellega tuleb? Kus keegi istub? Mida keegi joob? Mida sina sööd? Mida süüa teha? Kas sooja toitu teha? Mis kell alustame? Kuidas õigeks ajaks ise koju saan? Mida selga panna? Kas teha lokid? Panen jalga pruunid sukad? Kas ilma jakita mu kleit on ilus? Kust saan laua, kust saan toolid? Millal lähen poodi?....

Küsimusi ja lahendusi on absoluutselt miljon tükki. Ja teemasse mitte puutuvaid probleem samuti.

Homne ja ülehomne on minu jaoks tähtsad päevad. Homne eriti! Ma pean oma tähtsat päeva koos väga tähtsate inimestega. Ilmselt kõige tähtsamatega, kes mul alles on. Siin kohal tekib väike vaikuse moment. Meenutan neid inimesi, kes on eelnevatel aastatel minu kõrval sel päeval olnud. Kahjuks pean tõdema, et paljud kallid inimesed sel aastal minuga koos ei tähista. Olen sitt sõber olnud!

Ometi suudan oma näole mingi naeratuse-irve taolise grimassi manada ja väikse elevuse sisse väristada.

Naine! Kurat kui hea on olla naine!

Ma olen kohutavalt edevaks muutunud. Ühe kleidikese kandmine tekitab tunde, et olen Printsess Lestat. Kuidas üks vampiirist printsess välja näeb? Võrratu, just!



Ootamiseni, homseni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar