neljapäev, 21. jaanuar 2010

Lestat 6

Mis viga?

Mis üldse saab viga olla. Mu maailm varises kokku. Hea, et juba hommikul. Sa küsid, mis viga? Ja minu arust on kõik ideaalses korras. Selgub, et kunagi ei saa olla ideaalses korras. Kas võib tõesti olla, et olen terve hommiku vales elanud?!

Eile oli mul pikk õhtune vestlus. Teemal kui mõttetu ta on. Aga tegelikult ei ole ju. Mis sest, et ta ei saa ehk sügavuti aru, mida ma mõtlen. Ja ta pole minu arust nii diip kui võiks olla. Ometi on ta minu elu seni säravaim päike, mis ei kavatsegi kustuda. Ma arvan, et võin vahel olla kohutavalt sarkastiline ja sellega solvata. Aga, mida ma teha saan. See on mu loomuses.

Minu mina on suurem kui ma ise. Ongi nii. Enamvähem kui ma ei saa, mida ma tahan, siis mossitan nii kaua, kui kõik on aru saanud, et maailm peab minu ümber keerlema. Ja tegelikult on vahepeal ikka sügavalt ükskõik. Sellest kui maailm hakkabki ümber minu keerlema.

Võibolla olin eelmises elus jumalanna Kleopatra. Pidin vist midagi väga halba tegema, et nad mind inimeseks taandasid. Ja siin kohal mu arutelu peatub.

Mõtted on nagu prussaka munetud munad su ajus. Kui pole piisavalt soe siis nad lihtsalt ei kooru. Mida võimalikku saan mina teha?

Rohkem kütta. Ilmselt.


Aitäh!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar