kolmapäev, 27. jaanuar 2010

Lestat 13

Viimased päevad mööduvad ühes vaimus. Saaks see jama selle nädalaga läbi, oleksin õnnelik. Õnnelik peaks tegelikult koguaeg olema. Ei tohiks öelda, et homme.. homme.. homme. Sest homsega on selline lugu, et kunagi tea, kas ta tuleb. Eile unustasin ühe tähtsa sündmuse ära. Täiega nõme. Mulle ei meeldi, et see mõjutab mu elu juba selliselt.

Kolm teeküünalt olid laual painutatud südamekujuliseks. Eile veel..  Tee ja kook, maitsvad võileivad ja KIIU TORN. Seda jagatakse vaid parimatega. Pikendasime lepingut veel 25 aastaks. Mul on omal kodus midagi nii armsat ja ehedat, et kadedad peaksite olema. Aga ilmselt ei leidu kedagi teist, kes suudaks minu tujusid nii kannatlikult taluda kui tema.

Ed vaatas meid kahte nagu me oleksime täitsa hullud. Ja see võibki nii olla. Ta mainis veel midagi sellist, et oleme nii ühte nägu. Kes kelle lemmikloom on? Mürame jah nagu kaks kassipoega. Või siis nagu emalõvi ja kutsikas. Kipun kriimustama ja koledaid möirgeid prahvatama.

Ei saa üle ega ümber oma Videviku maaniast. Päikesevarjutus on käsil. Kaks asja, millest ma oma käsi ei suuda eemal hoida. Klaviatuurist kui blogi sissekannet kirjutan ja nendest võrratutest raamatutest. Tegelikult ei olegi see sõnade kasutuse ja kujutluspildi loomiseks just mingi superhea raamat. Aga see armastus on minu arust natukene erinev sellest tavalisest kirjutatavast. Vampiirid ja hoopis uue nurga alt lähenemine. Minu jaoks muudab see asja natukene erilisemaks. Ma ei saa seda pidada leierdatud armastuslooks.

Näiteks Romeo ja Julia lugu võib olla traagiline ja omamoodi ilus. Aga nii võib juhtuda iga inimesega. Kindlasti juhtubki. Proovi armuda vampiiri ja sellest vaikida. Kindlasti peab lugemisega ettevaatlik olema. Et ei juhtuks nii nagu Madame Bovaryga. Raamatutes elamine võib tugevalt elu mõjutama hakata lihtsalt.

Kummalisel kombel tunnen mingit tõmmet nende vampiiri lugude vastu juba väikesest peale. Filmid, raamatud, lood ja mõnes mõttes olen vist ise ka omamoodi vereimeja. Mulle vist istuvad siis sellised vähem inimlikumad jutukesed.

Mõnus on mõelda.

Kui mina suudaksin und näha, oleksid mu unenäod sinust. Ja mina seda ei häbeneks.
(“Videvik” , 2005 - Stephenie Meyer)


Aitäh!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar