neljapäev, 13. mai 2010

Lestat 110

Vahepeal on olnud kaks sündmust, mida ma oleksin pidanud kajastama aga pole seda siiani teinud.

Emadepäev ja isa sünnipäev!
Emadepäev.

Ma võiksin öelda, et see on ilus päev ja mul on selle kohta häid mälestusi rääkida. Võibolla ma peaksin üldse sellest kirjutamata jätma. Samas tuletan endale meelde, et see on minu blogi, minu ausad mõtted ja minu väljaelatud (kirjutatud) tunded.

Emadepäev. Kahjuks ma ei näinud seekord oma ema. Ja häbi tunnistada aga ma isegi ei helistanud temale. Ma tean, miks ma selle tegemata jätsin aga ma ei taha seda põhjendada. Võibolla mõnes mõttes sellele ei olegi korraliku põhjendust. Kuid keegi teine pole mina, keegi teine ei tunne nii nagu mina. Samamoodi ma jätsin tervitamata emad, keda ma ei näinud. Need, keda nägin, said loomulikult paar siirast sõna kuulda, kallistuse.

Minu ema on mulle kallis inimene. Ja ma tean, et mina temale samuti. Oleksin tahtnud talle kingituse osta, lilled ja tordi viia ning kallistada. Tegelikult ma oleksin seda ka teha saanud aga.. Ma loodan, et saan seda lähiajal teha.

Isa sünnipäev!

Aeg muudab inimesi ja suhteid. Kui ma umbes neli aastat tagasi mässumeelse teismelisena kodust välja kolisin, poleks ma elus arvanud, et isa sünnipäevale kunagi lähen. Ometi on meie suhted muutunud lapse-lapsevanema ja isa-tütre suhtest täiskasvanud-sõbra-täiskasvanu suhteks. Ilmselt usaldab ta mind maailma kõigist inimestest kõige rohkem. Ja tema on minule see tugi, mille naljal olen seisnud siis kui mul enam millegi najal seista ei ole.

Kuigi ta on see isa, kes oma tütre kohta politseisse avalduse tegi.. ja see isa, kes nädal aega minuga ei rääkinud kuna sain ühe lollusega hakkama.. ja see isa, kes kurjustas ja karjus kui üritasin värsket kurki keeta.. siis on ta ikka minu isa ja kõige parem isa, keda ma endale soovida oleksin tahtnud.

Minu isa on rõõmsameelne ja talle meeldib naerda. Ta tundub kurjana neile, kes temaga suhtlema ei vaevu. Paljud inimesed mõistavad teda valesti, sest nad ei süvene temasse. Minu isa võib olla suurepärane sõber neile, kellele on olulised usaldusväärsus, sõbralikkus, ausus. Need, kes on ahned ja ei austa tema põhimõtteid, ei leia ka tema sõprade hulgas kohta. Ta hindab inimesi, kes teda hindavad.

Selline on minu isa. Ja palju õnne talle!

Aitäh!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar