neljapäev, 13. mai 2010

Lestat 109

Ma pole kaks päeva kirjutanud. Tunne on nagu poleks seda paar kuud teinud. Kaks päeva kestnud must masendus hakkab natukene taanduma. Olen täna suutnud juba paar asja ära korraldada. Võibolla ei olegi vaja nuttes magama minna ja hommikul paistes silmadega üles ärgata.

Olukord ei ole üldse nii hull kui ma endale sisendama suutsin hakata. Jah, ITi naine endiselt vihkab mind. Kuid meie tunded on enamvähem vastastikused. Ja võibolla see ongi mu kõige suurem proovikivi. Just oma ego mahasurumine. „Kuidas ma saan?“ lause muutub „Ma suudan, ma saan, ma võin, ma tahan!“ lauseks.

Ja üldse! Nagu Scarlet kirjutas „Lubadus“. Lubadustest, mis on sõpradele antud, tuleb kinni pidada. Meil on diil – Lestat saab hakkama ja Scarlet on positiivsem. Või ka vastupidi. Sõpradega on see hea asi, et nendelt saab energiat ammutada ja nemad saavad seda sinult ka. Ja sa ei pea seda toetust anuma, paluma ja kisamisega välja meelitama, sest nad lihtsalt armastavad sind ja hoolivad. Sõprus ongi kahepoolne, üksi ei saa siin midagi teha.

Täna ma naeran ja naeratan. Ja ma ei tea, miks? Äkki on asi energiajoogis? Või selles, et Scarlet lubas ööseks tulla? Või on asi selles, et Scarlet ei läinud kooli ja nüüd vestleb minuga? Jep, kindlasti on asi Scarletis. Kaudselt on see ikka temaga seotud, sest oli ju tema see, kes õiendas ja karjus minu peale, et ma reaalselt mõtlema hakkaksin. Tänu sellele olen ju suutnud vähemasti 7 aine saatuse ära otsustada. Oky, poolele teele sammuda.

Natukene nalja on ka täna saanud. Kron sammub surmtõsise ilmega minu laua juurde ja räägib peeglitest. Mitte nendest, mis seintel ripuvad.. vaid sina-mina peeglist. Sellele järgnes küsimus, mis natukene selgust tekitas. „Kas ma näen mingite rahvusvaheliste teadlaste kamba jaoks liiga boheemlaslik välja?“. Muigasin ja ütlesin selgelt, et ta ei näe üldse nende jaoks liiga boheemlaslik välja. Kuidas saabki üks korralikus ülikonnas mees välja näha boheemlaslik? Olukord EKMis on äärmiselt pingeline ja see on üsna naljakas, et selline asi muret tekitab. Samas on ju esmamulje loomine tõesti oluline.

There´s a new war coming!


Aitäh!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar