kolmapäev, 30. juuni 2010

Lestat 119

Täna on järjekordne võrratu päev! Ilm on hea, päike paistab.. sellest räägin!

Eile tulin geniaalsele mõttele, kuidas saaksin samuti seda ilmelist päikest nautida kuigi pean kõige magusamad tunnikesed töö juures kampsunis istuma. Hommikuti saabun linna (tööle) juba kella kaheksaks kuigi tööpäev algab kell üheksa. Täna otsustasin hoopis selle tunnikesse veeta pargipingil peesitades ja oma lemmik raadiokanalit Sky Plussi kuulates. Päike pole sellel tunnil just kuigi kõrvetav, kuid asi seegi.

Lõunal viisid sammud parki. Olin ettenägelikult kaasa võtnud pleedi, päevitused ja beebiõli. Jep, ma tean, et beebiõliga päevitamine ei ole just kuigi tervislik ja.. bla blaa bla. Kui te mind näeksite, siis imestaksite, et päike ära ei ehmata. Ma olen heleda nahaga nagu vampiir ja beebiõli on ainukene vahend, mis jumet natukenegi ligi meelitab. Mul õnnestus siis veeta üks tore tunnike muusika, päikese ja palavuse seltsis.

Otsustasin oma kolmanda võimaluse ära kasutada. Mäletate, mida mustlane mulle ennustas? Et, ma pean ostma kolm loterii piletit sellel aastal, sest võidan üsna suure summa. Esimene pilet võitis natukene, teine mitte ja nüüd on käes kolmanda kord. Ma ei suutnud kiusatusele vastu panna ja ostsin kolm piletit. Oma esimesed: Bingo Loto, Keno Loto Ja Vikin Loto piletid :P Eks näis! Võibolla õnn naeratab mulle mõnesaja krooni näol.

Muidu ülejäänud päeva pean....
...kummikommidieeti!

Aitäh!

2 kommentaari:

  1. Väga mõnus idee! Ära kasutada vabad tunnid, minutid tööpäeva keskel :). Ma väga loodan, et sa võidad ;)

    VastaKustuta
  2. Jep.
    Tundub, et mul isegi põles kael natukene ära.
    :)

    VastaKustuta