reede, 2. juuli 2010

Lestat 120

Ma ei saaks öelda, et ma just teab, mis meeleolukas tujus täna olen. Üks hetk teeb mõni asi rõõmu ja tekitab elevust. Teine hetk muutub tuju mitte-millestki-olulisest veidi kurvemaks ja tõsisemaks. „So.. jeei, I’m the staar!“ taga ei pruugi täna just kuigi siirad emotsioonid varjuda.

Hommik möödus ruttu, sest Asjaajatasin kiirelt ja jäin vaikust nautima, vastuseid ootama. Ilmselt on kõik nõuks võtnud puhkust veeta ja seepärast takerdub nii mõnigi töö nende taha. See on tüüpiline sekretäri töö, oodata või inimestele lausa koju helistada, et mõni rida tähtsat dokumenti koostada. Aga mulle meeldib see ja vahepeal ei meeldi ka!

Olen oma peas mõtteid mõlgutanud pildistamisest. Usun, et sealt tuleb nii mõnigi vapustava idee ja sisuga pilt. Jutustan nendega kindlasti ühe meeldejääva loo. Kui kellelgi on mõni hea idee, siis võite vaikselt sellest märku anda. Ideed on head! Teostus ei pruugi alati hea olla! Blogiga seoses valmib järgmise kirjeldusega pilt: maas on paberilehed minu lemmikute tsitaatide ja tekstidega, mina istun nende keskel ja üritan parasjagu midagi kirjutada. Põrandal on kindlasti suur hunnik kortsutatud paberipalle, mis peaksid minu loomekriisi väljendama. Ilmselt ei kanna ma midagi ingellikku vaid lühikesi pükse ja lohvakat triikpluusi, midagi mugavat ja kodust.

Ilmselt tuleb täna midagi veeeel...!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar