teisipäev, 16. november 2010

Lestat 134

34 Seisab mu silme ees nagu tahaks meelde tuletada, ... miks, miks, miks. Teadmata miks, ma ikka mõtlen sellele, mis oleks saanud. Ja need, kellest seda elus ei usuks, saavutavad seal nii palju. Kadestamisväärne, kuid mitte piisavalt palju.. ehk praegu!

Olen veidi väsinud ja tüdinenud! Veidi pettunud endas!

See pole mingi liigne kriitilisus enda suhtes. Tahaksin veidi rohkem innukam olla. Pole oluline kui palju ma teen, vaid kui palju ma suudan endast anda ja teha. Ilmselgelt ma tunnen, et võibolla olen üsna palju teinud, kuid oma olemasolevast jõust ja suutlikusest on rakendust, kasutust leidnud vaid tühised 45%, kui sedagi. See muudab mind veidi virilaks ja tõredaks. Säästmaks teisi, tõmbun veidikeseks oma kallitest eemale ja kogun veidi head energiat.

Head energiat sain ka oma uuelt sümbolilt!
Minu gaselli tatoveering!

Onu V nägi kõvasti vaeva, et mind mõtlema panna. Kui see teda vähegi lohutab, siis see ka õnnestus. Kui jälle Lestati märke lugeda, siis midagi ka sellele viitas, et see tegu tuleb tegemata jätta.

Inimene, kellelt kindlasti toetust ootasin, ei toetanud minu ideed, mõtet.
Pildi väljaprintunud, avastasin, et selle suurus pole absuluutselt mõeldav.
Muudatus kavandis ja selle põhjus.
Raha ja dokumentide kadumine vahetult enne tatoveeringu tegemist.

Need on vaid mõned Märgid, mida suutsin salvestada.

Kõigest hoolimata olen rahul, et selle pildikese endale kaaslaseks lasin muuta. Rõhun just sellele, et see pole minu jaoks kõigest mõttetu kehamaaling, vaid olulist ideed kandev kunstiteos. Pildi ilu on mööduv ja suhteline kuid idee on jääv.

Gasell.
Meil oli Scarletiga vestlus ühest noormehest, kelle iseloomustamiseks kasutasin sõnu puiklev ja põgenev. Miskipärast kerkis mu silme ette graatsiline gasell, keda ma ka otsekohe googeldama suundusin. Idee tatoveeringu tegemisest oli ammu minu mõtetes uitamas. Puudus vaid mõtestatud pilt. Nähes seda gaselli, olin kindel, veendunud, et see on õige.

Gasell - vaba hing, kes pürgib oma eesmärkide poole. Võitlev, kiire, graatsiline ja edasipüüdlik.

A
Minu gasellikese peal on täht A. Hiljuti sattuks üks meie perekonnaliige raske haigusega haiglasse. See muutis terve perekonna nõrgaks, kurvameelseks. Lootused olid justkui kadunud. Otsustasin oma tatoveeringule lisada veel ühe mõtte, isulise elemendi.

A on nagu ingel (Angel), kaitsemärk. See tähendab ka austust, armastust, ausust.

Gasell + A = Võtlemist oma eesmärkide nimel, edasipüüdlikust.

Minu jaoks omab mu tatoveering nii suurt ideed ja sisu, et ma ei kavatse selle tegemist kahetsema hakata. Aeg võib inimesi muuta (välimust), ka kombeid ja mõningaid väärtushinnanguid.

Aga võibolla on hea kui üks kena idee on minuga alati kaasas ning tuletab meelde, et ma ei tohi väiksemate ja ka suuremate probleemide puhul alla anda!

Aitäh!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar