esmaspäev, 29. november 2010

Lestat 136


Ja see tore noormees sündis 21. novembril 1987.

Mäletan meie esimest kohtumist. Tutvusime ühise sõbranna sünnipäeva peol. Mängis meeldiv muusika ja poisid-tüdrukud oli leidnud sobiva hetke tantsu keerutamiseks. Olin ka mina siis omamoodi jahil. Jaht kujunes hoopis päästeretkeks, sest peletasin Koleda Võõrastütre eemale ja astusin ise asemele. Eks see jäägu Sinu otsustada, kas see oli Sinu tookordne õnn või õnnetus.

Olude sunnil (ehk salajase sisemise soovi puhul) jagasime ühist magamismatti. Väike vestlus teemal Kainus ja järgmise päeva mälutrikid. Rumala peaga sai Sinult välja meelitatud üks kihlveo laadne tegu. Tõestamaks, et mind ka Esmaspäeval mäletad, tuli Sul minule üks põsemusi kinkida.

Oma lubaduse Sa ka täitsid. Minul oli raskusi mitteminestamisega, kuid Sina tundusid lahe ja rahulik nagu särav rüütel. Värisevate südametega tatsasime üksteisest igal vahetunnil mööda, ühest küljest lootes kohtuda, teisest küljest kartes.

Täna ma ei pea Sind kartma. Homme ei pea ma lootma, et Sind vilksamisi näeksin. Kui veab ja Sa varem ärganud ei ole, siis saan Sind igal hommikul silmitseda.

Sinus on tohutul hulgal kannatlikkust ja hoolivust. Sa ei unusta antud lubadusi. Sa oled üks töökamaid ja kohusetundlikemaid inimesi, keda ma tean. Hoolimata sellest, et ma vingun Sinu kiiksude ja vigade kallal, oled Sina minu suhtes väga mõistev.

Sa oled mulle väga armas ja kallis inimene. Ja kui Sina vahel küsid, et mida Sa ilma minuta teeksid, siis ma ei oska vastata, sest ma ei teaks, mida ma ise teeksin, kui minul Sind ei oleks.

Alicia Keys – Try Sleeping With a Broken Heart

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar