kolmapäev, 26. jaanuar 2011

Lestat and Sugar!

5 aastat!


Frances Mayes - “Teil on vist magus elu,” ütles talle üks barrista, “et joote nii mõru kohvi.”


Viis aastat on pikk aeg. Või kas ikka on? Kui elad 5 aastat vangistuses, on see pikk aeg.


Meie viis aastat pole olnud vangistus. Ma pole kunagi tundnud, et ma ei tohti midagi teha, kuskile minna või mõeldut välja öelda. Olen Sulle tänulik, et oled minust teinud selle, kes ma olen. Ja usu mind, hindan seda, mida oled minu kujundamisel teinud.


Veel mõni aeg tagasi kardsin nii kohutavalt seda, et ma pole Sinuga pikalt koosolemise tagajärjel enam nii diip. Ja eile ütles seda ka üks sõbranna.. : "Mulle tundub, et Sa pole enam nii diip kui varem.. ". Eile - Esimest korda ma tundsin, et Sina pole selles süüdi kui mina muutun. Tänu Sinule, mitte Sinu süül.. ma muutun. Ma olen rahul ja õnnelik, et ma ei pea oma sügavust väljendama provokatiivselt. Ma ei pea pead punaseks värvima.. või mustaks.. ma ei pea karjuma, räuskama, flirtima, nutma... riietama end musta või litsakalt, et saada tähelepanu. Mis peamine.. ma ei vaja enam nii palju oma Muusat, et kirjutada.


Ma võiksin sellel teemal palju kirjutada.. kui kallis ja vajalik mulle oled! Aga ma arvan, et Sa ei vaja seda, mida ma kirja panen, vaid seda, mida Sulle anda suudan. Loodan, et oled ka järgnevatel aegadel valmis seda kõike vastu võtma.. koos siis nende vigade ja headega, mida pakkuda suudan.


Suur, suuuur aitäh Sulle :D !

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar