teisipäev, 8. veebruar 2011

Lestat 144


Häirivad asjad!


Aeg! Ma pole täpselt aru saanud, kas ma raiskan aega või venitan seda. Ilmselgelt ma kasutan seda igatahes ebaefektiivselt. Viimasel neljal-viiel päeval on mul aega olnud rohkem kui ära kuluks. Olen need päevad veetnud voodis, ennast säästes. Vähemalt üritades seda teha, kuid Häirivad asjad on mitmel korral mu palaviku üles tõstnud. Ja sellepärast olen nii mitmelgi korral aega nii kaua venitanud, et ma pole saanud nendest asjadest kirjutada.

Ma arvan, et ma olen üsna tubli olnud. Olen suutnud oma keskmise hinde viia nii kõrgele.. ja ühiskondlikult nii palju silma paista.. et mu kursus pidas mind vääriliseks minema direktori vastuvõtule. Ma olen Teile äärmiselt tänulik!


Mu tuleviku plaanid näevad ette, et kevadel tuleb sooritada kutseeksam ja seejärel sätin vaimu valmis teiseks kursuseks. Kui õnn ja edukus mind vähegi soosivad, sätin sammud kõrgkooli. Minu arust on see plaan ideaalne! Igaüks minu lähedastest peaks õnnelik ja toetav olema?!! Jah, väljaarvatud üks(pluss seljatagune) inimene, kes suudab leida selle kõige halvema hetke mu päevas, nädalas, kuus.. ja selle veelgi rohkem üle keerata kui muidu.


Ma võin oma kaine mõistusega selle olukorra üle naerda ka, kuid.. kas on ikka, mida naerda!

Aitäh!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar