teisipäev, 11. jaanuar 2011

Algus 2

Tere! Algamas on uus blogiaasta! Teretulemast Jälgijad!

„Iga kord kui mu näpud mänglevalt klaviatuuril tantsima hakkavad, tõmban nad tagasi ja vajutan "Backspace´i".Ilmselt on kõigega mu elus nii. Kui miski hakkab tõsiselt huvi pakkuma, tõmbun eemale ja üritan ära unustada. Äkki muutub mu elu nii veel päris põnevaks.Aitäh!“

18. jaanuaril 2010 kirjutasin just sellised esimesed read oma blogisse. Sel hetkel olin absoluutselt kindel, et suudan nii järjepidevalt kirjutada ehk kuu või kaks. Möödunud on peaaegu, et aasta ja ma kirjutan endiselt. Näha küll, et mitte sellise innuga nagu varem, kuid see on vast mööduv nähtus, tavapärane mõõn.... ajutine?!

Kui see oleks päevik, mida ma pean.. kirjutaksin lihtsalt sellest, mis täna juhtus, mis mul Si..a keema ajas ja nakatavalt naerma pani. See on Blogi ja läheneda tuleb kuidagi kultuurselt ja lahedalt, et endal ka põnev lugeda oleks. Näis, kas õnnestub, sest sissekande teen küll hetkel veidi nagu kohustusest Scarleti ees.. ja enda ees.

Jätkub....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar