teisipäev, 18. jaanuar 2011

Lestat 142




Ära ole liiga magus, sest siis söövad teised sind ära! Ära ole ka liiga kibe, siis nad sülitavad su peale!


Mõnikord on selline tunne, et endas on raske tasakaalu leida. Kui tahad kõigile meeldida, siis on ikkagi keegi, kes arvab, et sa pole piisavalt meeldiv ja mõnele jälle ei meeldi liigne meeldidatahtmine. Tulebki teha mõned valikud ehk olla veidi kibe ja veidi magus.


Scarletiga tekkis väike mõttevahetus teemal, milline maiustus, pirukas keegi meie arust on?! Kõik oleks palju selgem kui vastu tuleks Moorapea, lihapirukas või soolakringel. Milline suupiste Sina oled?! Väljast lihapirukas ja seest šokolaadi muffin.


Scarletiga pole kindlasti mõtet vaielda. Tema on šokolaadiglasuuriga kaetud lihapirukas :D Jep, tegelikult olen ma Sinuga ühel nõul, kuid eelistan suud rohkem kinni hoida. Miks? Ma ei oskagi Sulle seda seletada. Ma ei armasta konflikte. Mulle ei meeldi ka kui mulle liiga tehakse. Eelistan mõne teema koha pealt lihtsalt neutraalseks jääda. Ära arva, et ma Sind ei toeta! ;)
Aitäh!











Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar