esmaspäev, 19. juuli 2010

Lestat 122

Nädalavahetusel pidasid kaks võrratut tütarlast, Scarlet ja Liina, oma sünnipäeva.

Scarlet! Sa oled inimene, kelle kuulamise ja talumise oskus on erakordselt võimas. Pole probleemi, millega ma Sinu poole pöörduda ei saaks. Sa oled hea sõber, sest peale takka kiitmise, oskad Sa ka noomida ja mind pilvedest alla tuua. Mulle meeldib, et oled 99,9% ajast positiivse mõtlemisega ja süstid minusse energiat kui mul seda kõige rohkem vaja läheb. Ja, mida ma küll oma vaba ajaga peale hakkaksin kui Sind ei oleks? Kui Sul mõnikord kurb meel on, siis tea, et ma kuulan Sind ja vajadusel lohutan.

Ma soovin Sulle veelkord palju, palju õnne!

Palju õnne ka Liinale ja tänan Teid mõlemaid meeldejäävad sünnipäevapeo eest!


Voldemar Panso - Pisiasjus võib juhus vempe mängida, suur õnn on enda teha. Usun, et kadeda õnn pole õnn, nagu kahjurõõm pole rõõm ega mahalöömine pole võit. (“Portreed minus ja minu ümber”, 1975)

Aitäh!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar