esmaspäev, 27. september 2010

Lestat 129

Creed – Higher


Ma peaksin mitu sissekannet pühendama paarile kallile inimesele ja nende eriti tähtsatele päevadele. Luban, et lähiajal saate minu siirad õnnesoovid ja sissekanded. Vajan vaid natukene tähtsat-vaba-aega!

Kirjutan natukene oma kiirest ja hirmpõnevast elus.

Mul on nii palju ettevõtmisi olnud. Ma ei ole kõikidega ühele poole jõudnud, sest olen mõned neist niiöelda minema visanud. Mõne päriseltki! Seened, kurgid ja möksi möllud on seljataha jäänud. Kahjuks ei ole selle aasta varud sugugi rahuldavad. Kurkidest ei saanud asja, sest ebaõnn tabas minu kasvuhoonet ja kurgipõldu. Peedi ja porgandisaagi üle ei saa nuriseda. Ilmselt tuleb kartuli-kaste, peedisupi ja porgandipiruka aasta.

Mu kodu on korras. Juhuu! Mu kodu on enamvähem korras. Riidekapi uksi avades ei jää kaltsulaviini alla, sest pesu on pakitud. Hiir võib ennast ka kööki nälga suretada, sest üldiselt enam nõusid ja toidujäätmeid kuskil ei vedele. Toa nurgast ei jõllita vastu tolmukoll, kuna ma käisin kõik kohad lapi ja mopiga üle. Nädalavahetusel jõudsin seega üsna palju tehtud, sest nii on kodus hea olla. Korras, lõhnav, valge ja kuiv kodu! Aitäh!

Ma olen veelgi tublim! Käes on esimese perioodi viimane nädal. Iseseisvaid töid sajab kaela, arvestused jooksevad otsa ja viimased esseed nõuavad kirjutamist. Olen edukas! Nädala lõpuks selgub, kes jäävad finaali. Me Scarletiga võitleme küll igatahes usinast.

Uus eriala ja klass on vapustavad! Mulle meeldib igatahes. Mõned inimesed panevad jahmatama, sest nende idiootsusel ei paista piire olevat. Rohkem ajab see naerma kui teeb vihaseks. Ja rohkem teeb rõõmsaks kui kurvaks. Ja Scarletiga on nii kuradima lahe lihtsalt tunda, et me võime ka vahel täiesti normaalsed nende kõrval välja näha. Täna oli selline päev, kus ma olin kahele viimasel aastale tänulik. Olin väga tänulik vanadele õpetajatele, sõpradele ja situatsioonidele. Kaks viimast aastat on minu ja Scarleti olemusele, eksisteerimisele, mõtlemisele, ettekujutlustele, eesmärkidele, oskustele ja kõigele muule nii palju sellist juurde andnud, mis annavad meile teiste ees suure eelise. Meil on eesmärgid, meil on vahendid ja meil on täielik vabadus nendega oma voli järgi toimetada. Kui vaid tahame! Teised peavad veel kõvasti õppima.

Hetkel tänan ma Scarletit, et ta mulle selle uue eriala mõtte pähe süstis. See on oodatust tugevama mõjuga. Loodan, et järgnevad kaks aastat muudavad meid veelgi lähedasemateks sõpradeks ja kursaõdedeks! Aitäh Sulle!


Aitäh!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar