pühapäev, 27. november 2011

Lestat 151

Timothy Ferriss - Kõigi oluliste asjade puhul on ajastus alati vale. „Teen seda kunagi hiljem“ on ütlus, mis viib teie unistused koos teiega hauda kaasa

Mul on küsimus. Kuidas mõned inimesed on edukad ja teised ei ole?

Edukus. Edukus on situatsioonide kombinatsioon, kus inimene saab elada nii nagu ta unistab. Edukus minu jaoks oleks see kui ma saaksin teha tööd, mis on mulle meelepärane. Ma teeksin seda sellepärast, et ma tahan, mitte sellepärast, et ma pean. Mul oleks aeg, mida saan ise juhtida. Mina oleksin see, kes määrab oma elus toimuva, mitte raha, töö või muu kohustus. Minu jaoks ongi see edukus kui ma saan elada Oma Loo järgi.

90% inimestest teeb ühte ja sama. Iga päev, iga nädal, iga kuu, iga aasta! Paljud neist ei ole oma eluga rahul, sest sellest on midagi olulist puudu. Ja veel rohkemad ei teagi, et võiksid oma elult enamat oodata või loota. Mingi osa neist, kes eluga rahul ei ole, püüavad midagi ette võtta.

Need, kes üritavad midagi ette võtta, on erilised. Nad muudavad oma mõttemaailma ja hakkavad asju tegema hoopis teisiti kui varem. Nad teevad oma asja olenemata sellest, kuidas nendest arvatakse, sest Lõpus on oluline vaid iseenda õnn, mitte naabirmehe, ülemuse ega isegi mitte parima sõbra või lähedase sugulase arvamus.

Mõned inimesed on edukamad kui teised, sest nad ei tee asju hiljem, vaid kohe. Nad ei ütle: See ei ole minu jaoks! Samas vingudes, kuidas nende elu ei ole samuti nende jaoks. Mida sa siis õigupoolest oma elult tahad? Vingumist ja virisemist? Või teed natukene tööd oma mõttemaailmaga ja saavutad edu? Selleks, et edu saavutada, on nii palju võimalusi. Haara kasvõi esimesest uudsest võimalusest oma elus kinni. Kohe! Mitte homme ega ülehomme.! Kohe kui pakutakse!


Paulo Coelho - See, kes Oma Loo järgi elab, oskab kõike, mida vaja. Ainult üks asi muudab unistuse võimatuks: hirm ebaõnnestumise ees.

Mina olen leidnud järjekordse uudse asja oma elus. Ainukene, mis mind takistada võib, on hirm ebaõnnestumise ees. Õnneks on mul seekord tugi, mida on raske mujalt leida. Usun, et selle toega lähen võiduni välja! The Secret and Go Diamond!

Ali Smith - Sa pead õppima niimoodi uskuma, et unistused täide lähevad.


Aitäh!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar